Friday 19 August 2011

KERANA KAU BERNAMA LELAKI (ep.2)

"..em kalau nk dibandingkan ngn Kak Suci or Mirch, mangle mcm langit ngn bumi an..coz diorg Ratu Diva..
well, apepun kire ok gak r rezeki aku nih..tp semua tu dah tggl sejarah..yg membuatkan rindu n marah brcampur...btw, inile sambungannye..."
                                                                                                                      -far3ast-

Episod 2 : Bila Cinta Bertasbih

...Memang tubuh yg aku sdg nikmati skrg, adalah jantan yg aku benci.aku syg.n kdg2 aku menyampah sbb hipokrit kalau depan puki..padahal dgn guy cm aku gak die nikmati kemanisan hidup yg penuh drama ni!

Sekarang, senjata yg hampir sempurna itu sudah dalam menyentuh kerongkong aku! aku xboleh berkata byk.sbb walaupun aku benci, die gak jantan yg bagi aku tido lena hampir tiap malam.gara2 kepenatan yg amat..korang mampu? mang rasa senjata mamat ni lain dr jantan2 yg pernah aku tiduri..die buatkan aku hanyut terus dlm tusukan yg kadang2 buat aku nk termuntah sbb keris nya amatlah panjang dan tebal..kadang mulut aku xdpt nk elak dr tergigit sbb jantan ni kalau dah dpt dlolo, die men bedal jolok mcm f*ck ajek..aku cube mengelak die memancutkn benih2 itu awal.sbb aku masih belum menikmati saat ia membenam jauh ke dasar perutku. saat yg bisa buatkan aku senak yg amat tapi nikmat yg xdpt dicari..

 jantan..yg selalu membuatkan aku ketagihan!

nah, lihatla susuk tubuhnya..walaupun mungkin xsehebat apa yg korang dapat, tapi lelaki ini dah berjaya membuatkan aku hanyut selama lebih 2 tahun...

Suara dengusan jantan membuatkan aku makin hilang arah..buat aku tak sabar membiarkan ia membenam sedalam-dlmnye..kerana pabila ia mula membenam, aku akan dihentak sekuat-kuatnye. sambil bibir tebal merahnye itu bermain manja dengn puting2 ku..sambil ia menggigit manja di leherku.di dadaku..dalam nafas yg tercungap2  itu aku menahan nikmat keris yg kurasakan memenuhi tiap rongga ususku..tusukan nikmat itu bergesel dgn urat-urat yg membelitnya, tak seidkitpun membuatkan aku pedih malah amat teruja!

kali ini dia meminta izinku..utk menghunus kerisnya..aku angguk tanda merelakan pintu keramat itu dicerobohi..die tidak membiarkan walaupun seminit berlalu..diangkatnye kaki ku kedua2 belahnya..yg kanan diletakkan di pinggang.kiri di atas bahunya..aku dapat rasakan cendawan yg suam itu mula mengetuk pintu..

digeselkannya celahan ku itu agar dapat aku rasakan tegangnya urat-urat di sekeliling senjatanya..aku meelonggarkan semua sendi agar tetamu yg akan memasuki rumahku bisa pergi jauh hingga ke dapurku!perlahan-lahan pintuku dibuka..dan.. nah terus ditujah hingga ke dapur..lelaki ini mendengus kuat sambil menyebut.." oh yeah me for u..take it B! kemut sayang..oohhh.." dan terus mengigil lututku..(aku dapat bayangkan jika lelaki ini punya isteri kelak, pasti raungan isterinya akan kedengaran sebatu jauhnye dek kehebat senjata ini!)

dihenjutnya aku hingga hampir menitiskan airmata dek kerana senak n nikmat yg bercampur rasa itu..aku relakan henjutan ini kerana itule saja jalan utk aku 'luahkn' kemarahan aku pada die yg hipokrit n berhati kering itu!! die menikmati setiap tusukan itu kerana aku mendengar dengusan jantannya itu makin kuat..kali ini die membalikkan tubuh aku..sekarang tubuh yg pejal itu sudah melekat ditubuhkan..dapat aku rasakan peluh jantannya itu membasahi tubuhku..dan tika ini die meletakkan bibirnya ke bibirku dan menggomol aku semahunya..aku sesak.tak dapat bernafas.aku meronta2 kerana dadaku rasakan nafas makin kencang..dapat aku rasakan denyutan di dadanya makin laju, selaju hanyunan di belakangku dengan kepanjangan senjata hampir 9 inchi itu..kali ini lelaki ini menarik lidahnya dr mulutku..dan terus menggigit putingku berselang seli..tujahannya makin dalam dan laju..hinggakan katil yg merelakan aksi nikmat ini membising dengan bunyian..aku dapat rasakan ia telah beralih arah..dan si jantan itu bersuara..

u like it B? cum wit me now! or i'll f*ck u one more time after dis?

aku xmampu bersuara.kerana nikmat tujahan itu tlh mula meresap dlm tubuhku yg ditindih tubuh pejal itu..diasak nya aku bertubi2 hingga kali ni mengeluarkan bunyi senjatanya dihunus keluar dan dalam dengan begitu laju..ohhh aku xdpat lagi bertahan kali nii..tapi belum sempat aku mengakhiri kemuncak nikmat tujahan itu, ku dengar suaranya..

ohhhhh yeahhh..!! B u made me cum so much..so take it!!

ohh ku dapat rasakan cecair suam mula memenuhi lubang keramatku..kali ini begitu luar biasa limpahannya..hingga cadarku telah mula basah..ku daopat rasakan bakinya yg masih tersimpan dalam lubang keramatku amat banyak..lantas tanpa ku terfikir, air nikmatku terpancut laju sebelum sempat dia mencabut senjatanya dr lubang keramatku itu...kali ini betul2 di bawah lubang pusatnya..arghh padan muka, tegas hatiku..ambik kau..hehhe..die seakan merelakan demi melihatku puas..tapi kali ini die tidak merentap keluar senjatanya.seperti mana kebiasaan jantan hipokrit ini akan buat. selalunya bile die dah terpancut, aku akan ditinggalkan kegersangan di atas tilam empuk itu..membiarkan aku membelai senjata ku sendiri hingga akhirnya aku puas jua.

B..u dah puas? cmne enjoyed x dear?..

sebaik die menamatkan kata2nya itu..disapunya semua air nikmat yg ada di pusatnya di sekeling tubuhnya..kemudia diambil pula air nikmatnye yg membasahi cadar itu. disampunya di sekeling tubuh aku..pun begitu die masih membiarkan senjatanya kekal dlm lubuk aku..kali ini dia berikan aku ciuman di dahi..di pipi...di bibirku..dan membisikkan di telinga ku...

will u marry me B..? i want to make baby for us..hehehehe luv u dear...jgn gatal carik lain taw.. i bet u cant find someone as HOT as me, will u?! hahahahhahaha...

aku terkedu. pertamanya, kerana lelaki yg masih memelukku ini amat amat luar biasa.aku tidak mengerti kenapa dirinya begitu tega. menuturkan pertanyaan bodoh itu..dldm nada serius. membuatkan aku rasa sangsi.adakah ia penghinaan atau..memang die serius membutuhkn aku memahaminya..dan pastinya dia sudah bisa mengerti jawapannya! Ya, aku mahu.tapi itu bukan fitrah kejadian kita sayang! dan kau dan aku tidak akan dapat melawan fitrah itu. aku tidak bisa menjadi teman hidupmu sebagai pasangan sah.apatah lagi utk melahirkan zuriatmu..sesuatu yg amat mustahil..walaupun selama ini kau telah membenamkan sekian banyak air nikmatmu ke lubuk keramatku ini..mustahil! yg pasti. kau dan aku akan berpisah jua. membawa haluan diri bila tiba ketikanya..mungkin ia tidak sesukar perjalanan hidupku yg kau telah ubah 100% ini..sedangkan kau masih punya naluri kejantanan..tidak payah bagimu untuk merobek dara seorg wanita bergelar isteri..kerana kau telah buktikannya dengan diriku...tapi aku? bagaimana dengan aku..? aku hanya akan membunuh diriku sendiri..dan aku sedang beruasaha ke arah itu. saat ini. dan masa-masa sebelum ini...!

Aku rasakan amat tipis utk kembali bernafsu kepada kaum hawa. walaupun senjataku tidak kurang hebatnya berbanding kamu! Takkan kau dah lupa..siapa yang merobek 'kedaraan' aku malam itu..siapa yg buatkan aku terus hanyut dalam lembah nikmat yg tidak pernah berakhir ini...? siapa? jawab sayang!

Lelaki di depanku kali ini amat berbeza dengan Fareez. Fareez yg aku pernah kenali pagi tadi sebelum die ke tempat kerja.Lelaki yg pandai berdrama. jika di depan rakan sekerja, di depan keluarga. di depan kawan-kawan futsalnya, di depan anak gadis..Aku ini kau lakukan tak ubah seperti kawan yg jarang bertemu. Padahal akule isterimu. yg 'mengasah' senjata mu saban malam!

Bukankah kau Fareez bin .....lelaki yg punya ketinggian 184cm, berat 74 kg..lahir di Sentul, KL. yang mempunyai kumis manis.tapi raut wajah yg berlagak..Fareez yg bila lalu di hadapan gadis-gadis atau lelaki..pasti mereka akan menoleh seperti kau malaikat yg turun dari langit! Sangat sempurna dirimu itu dikurniakan tuhan..hingga memakai kain pelikat buruk pun, akan buatkan isteri-isteri jiran kita seperti kegersangan! Bukankah kau Fareez yg menampar muka aku di restoran mamak depan Menara Orkid itu? Lelaki yg ego dan berlagak bagus..Kunun kau kacak, sanggup kau berebut kerusi dgn aku demi menunjukkan pada gadis itu kau hero?!

Ya, benar. aku tidak silap. Lelaki yg masih memeluk ku inilah Fareez. yg bermata sepet mcm pelakon Korea. berkening tebal..ada tahi lalat di sebelah rusuk kiri..dan bekas parut di di kepak belakang akibat ditoreh ketika berlagak samseng Sentul! Bersuara serak basah..Ya kaulah Fareez lelaki yg asalnya ku anggap Dajjal dan tunjuk langsi di sebuah restoran mamak setahun lalu..aku pasti kaulah lelaki itu...

...bersambung...


3 comments:

  1. story uol.. very adegan ranjang.. suker !! :)
    hampir 9 inci gituh.. harus macam kena sula khen.. *ops...*

    ReplyDelete
  2. Kak mampu? hehe...senak sampai rahim tau ark..
    wa nye teruna bis trus pecah! :)

    ReplyDelete
  3. gile best citer ni bro
    cam hebat gile jerk mamat tu
    nak tanya dia tu str8 yg curious ke gay top yg cover? atau dia mmg bi?
    umur berapa? cite zaman dulu ke atau mmg skag ko masih duduk ngan die

    aku baru masuk blog nih sori lau tak tgk entri2 lain

    pas komen nih baru aku baca sume post dlm blog ko
    aku da bookmark sesiap huhu

    ReplyDelete