Wednesday 17 August 2011

KERANA KAU BERNAMA LELAKI...

yeah..! dats great..u made me HORNY again dear!
Episode 1

perghh! kadang2 gua benci kata2 tu..coz he juz potray yg die mang sellFISH (bukan die jual anak ikan k!)..everytime die horny, then sure gula2kan aku dgn ayat tu..supaya bile aku rebah dgn belaian nafsu serakah die, aku akan layann sampai puas!

yeah hate dat guy.I mean it.but arghh... i do luv him! at time, aku rase mcm legal prostitute! aku bg segalanya yg die nk.ape yg die mintak.bile dia pancut, aku dibiarkan horny n horny.then die tido! WTF babeh..? mang r die HOT..tapi ramai g kt luar sane guys yg HOT tp still play d game utk puaskn gua...but why him?

bile die jauh dr aku, ntah np so stupid about me, aku akn rindu glew kt die dow..tp bile dia kuarkan kate2 bangsat tu, aku rase mcm keldai pemuas nafsu die..bukan sekali, tp dah selalu..tapi aku buat gak sbb aku mang xleh biarkan my days without him be myside..aduh..

bile die call me up..sure 1st word die- "hye dear, u miss me x?.." dgn suara serak basah tu, dgn tone suara yg sgt manja, die akn buatkan aku sedikit ketawa..n bile aku start nk merajuk, he'll let me melted very soon..harusnya gmana?

bile die balik keja, da 1st thing he'll do-hugh me kuat2 rase cm xleh nk brnafas..n kiss my forehead..dgn bibir die yg tebal n suam tu, aku jd layu..mcm korg sentuh pokok semalu..nmpk cm bengis, tp ble dsentuh trus layu..blum lg reda bekas ciuman tu, die akan kiss leher aku sambil bisikkan "i luv ya babeh.."

dan setiap kali itule kebencian aku akan trus hilang sedikit demi sedikit hingga aku xsedar..aku sekarang dah tak berbaju lagi..aku rebah.longlai dalam gomolannye..dgn bibir yg tebal tapi manis tu, habis puting2 lelaki ku ini digigitnye dgn begitu romantik...akan dia tinggalkan gigitan cinta yg bagiku agak banyak..mcm tubuh aku nih dinding umah yg dipasang wallpaper! buatkan aku gagal utk mengkhianatinya di seballik tiap peluang yg aku slalu dapat, tapi terlepas dek sbb surele kantoi klu sex buddy buke baju aku...

Huh..kadang aku mengeluh kecil di benak hati..sampai bile aku kan begini..membenci dan mencintai dalam satu masa!

Nah sekarang die akan mule membuka bajunye..baju kemeja opis yg masih melekat parfume favourite nya- Boss dan Polo..bercampur dengan peluh lelakinya tu..its juz a great blend yg buatkan sesiapun akan ghairah!
Bile butang baju terakhir dah dibuke, akan kelihatan susuk tubuh yg boleh buat semua perempuan leleh..tummy yg six pax, sedikit bulu dada yg antara ada dgn tiada tu..puting yg merah..daging tubuh yg pejal dan keras..dan urat-urat di bawah pusat membuatkan sesiapapn akan meneka senjata yg bersembunyi di dalam boxer hitam berjalur merah dari DKNY tu...aku biasanya akan menjamah setiap pelusuk tubuh dgn ketinggian 8 kaki dan berat 74kg..dari ujung rambut sampai...bila aku telah sampai ke destinasi ku (sambil menyanyi lagu Bunkface)..akan ada suara...

"arghhh harder baby..lick it..blow it..u like it? its huge only for u b..wake him up..u luv it rite?"

jarang2 da lelaki melayu yg punya senjata begitu bersih..urat2 di spjngnya kelihatan warnanya..bentuk yg hampir sempurna, kepala yg sebesar cendawan, senjata yg lurus..panjang hampir 9 inch dan terasa suam bile bertemu dengan bibirku...hampir tiada bebulu di sekitarnya, dicukur rapi dan bau yg sangat membuatkan aku teringat walaupun membenci sikapnya yg ganas dan pentingkan diri di ranjang tu..tapi....

<bersambung di episod 2>

No comments:

Post a Comment